Izkoristi »strenirane« možgane
Za učenje velja isto pravilo kot za domače naloge: uči se vedno na istem mestu in ob isti ur.
Začni se učiti dovolj zgodaj
Ne odlašaj z učenjem do zadnjega večera. Od »piflanja« v zadnjem hipu kakšne posebne koristi tako ne bo, zgolj glava te bo bolela.
Mir in tišina
Ko se učiš moraš imeti mir. Poišči si kotiček, kjer se lahko osredotočiš na snov.
Razdeli snov in razdeli čas
Snov si razdeli na manjše kose in se loti prvega. Ko končaš enega, ga še enkrat ponovi, preden se lotiš naslednjega. Uči se pol ure, potem naredi kratek odmor.
Izpisuj si
Velikokrat se najlažje naučimo tako, da si zapišemo. Ko zapišemo, si tudi bolj zapomnimo.
Zapomni si izraze
Vsa preverjanja vsebujejo novo besedišče. Izpiši si nove izraze in se jih nauči.
Uporabi tehniko PPP
Pri daljših poglavjih: preberi krajši odlomek; povprašaj se, kaj si prebral; povej s svojimi besedami.
Uporabi tehniko dveh korakov
Kadar si moraš zapomniti razne postopke se drži načela: dva koraka naprej, enega nazaj. Preberi, ponovi, dodaj nov del. Zdaj se vrni na začetek in ponovi oba dela skupaj. Dodaj nov del. Ponovi spet od začetka. Tako predelaj vso snov.
Izmisli si spominske bergle
Pri učenju si lahko pomagaš tako, da iz prvih črk skuješ rimo ali stavek. Na primer: Ta suhi škafec pušča. (za uporabo črke s pred besedo)
Najdi si tovariša
Nekateri se lažje učijo v dvoje. Tovariši pri učenju se sprašujejo in si razlagajo snov.
Predstavljaj si v mislih
V mislih poskušaj videti ali si predstavljati besede in pojme. Pri tem govori sam s sabo.
Podčrtavaj in barvaj
Podčrtavanje in barvno poudarjanje se zelo obnese, če seveda ne označuješ vsepovprek. Podčrtaj ključne točke, nove izraze.
Predstavi si grafično
Delaj miselne vzorce, izdelaj preglednice in podobno. Kadar si lahko podatke ogledaš na nov način, si jih hitreje in laže zapomniš.
Preletavanje in pregledovanje besedila
Del snovi si najprej na hitro oglej: besedilo zgolj preleti, ne beri vsake besede. Pozoren bodi na naslove, ključne točke. Potem preglej. S hitrim prebiranjem poišči mesta, ki jih ne razumeš ali ti povzročajo težave.
Vir: Paterson K. Kako lahko poučujem, Ljubljana: Rokus, 2004.